måndag 15 augusti 2011

Slut på semesterfirandet!

Hej Hej!

Aldrig tidigare har jag haft så lång semester. Hela 5 veckor blev det. Sedan 1991 har det pendlat mellan 0 och 4 veckor och det här kändes faktiskt tillräckligt. Får nog bli 4 igen nästa år:-)

Trist att behöva berätta att jag heller aldrig fiskat så lite under sommaren som i år. Jag har bara testat spinn vid ett fåtal tillfällen och det finns inget spektakulärt att dela med sig av. Några matabborrar och en handfull mindre gäddor är allt...En uppryckning på den fronten ska till nu i höst eftersom båten ligger och ropar vid bryggan. Den + motorn är nog besvikna misstänker jag.

Bortförklaringen är att jag med resten av familjen varit bortresta mest hela semestern. Vi har drivit runt och gästat släkt o vänner allt från Karlstad till Öland.

Det är redan inlagt en del nytt inför kommande pimpelsäsong i webshopen. Kolla gärna in där.

Och det finns mer på gång törs jag lova.



Lite bilder från min "antifiske"-sommar:



Golfproffset och jag med Kalmarsund i bakgrunden.



Hemma i Växjö. Längst upp till höger och dörren står alltid öppen.






100% LAT på Norra Öland.





Stora tjejen som börjar förskolan idag.


 
Google