onsdag 16 februari 2011

SM snack

Kul med besök.

Foto: Fredrik Samuelsson

Här sitter Klas Pettersson och Emil Sjöberg och snackar upp inför stundande SM bravader.

Även jag har vaknat till och är med & diskuterar vilket får ses som ett framsteg då jag varit riktigt klen de senaste.
Bussresan till storstan börjar i Ö-vik tidigt på fredag och är i S-vall runt lunch. Gissar på att det är dags att stanna i Tönnebro och panta burkar.
Väl framme vid Jörveln så lär den goda stämningen va ännu bättre.
Vi är många från V-N som har förhoppningar om goda placeringar vilket jag tror kommer att falla in. Själv är jag iskall och ska kämpa för att komma topp 30 men det kommer att bli svårt.
På söndagens lagtävling tror jag vi har en liten chans till en framskjuten placering men mer om det senare.

I morrn kommer sista rapporten från hemma plan sedan blir det liveuppdateringar resten av veckan.
/Fredrik Samuelsson






5 kommentarer:

FA sa...

Är det där innifrån rucklet? Vart har all pant tagit vägen?

Anonym sa...

Jag tror att Emil tar hem guldet.

peo sa...

Bra att du har kryat på dig. Peo

Leijon sa...

Ska bli kul att råkas igen.
Leijon

LEIF E SFK sa...

LYCKA TILL ALLA FRÅN V-NORRLAND, OCH HOPPAS DU ÄR FRISK OCH I FIN FORM FREDRIK .ANNARS HÅLLER JAG OCKSÅ EN TUMME FÖR ANKARBERG SOM VERKAR VARA PÅ TOPP.

 
Google