tisdag 18 oktober 2011

SM 2012 Revsundssjön!

Sundsjöfiskarna arrangerar Pimpel-SM 17-18 mars 2012 på REVSUNDSSJÖN.

Mycket glädjande nyheter för oss alla!

Inte för att jag inbillar mig att mina chanser skulle öka där men det är ett fett vatten och alltid skitkul att pimpla på!

Freddan o jag gjorde en raid där samma tid på året som SM ska vara 2012 fast 2008. Ingen blev besviken då!

Efter det har det blivit ett antal turer på vattnet med blandade resultat. Detta ser jag verkligen fram emot! /FA

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Han den där Samuelsson har han slutat fiska ?? Han bloggar ju inget nu mera ???

Storm sa...

Hoppas han har det gött ;-)

FA sa...

Samuelsson visar en del fina fångster på Facebook för er som har ett konto där.
Jag har problem med att få tiden att räcka till just nu och fiskar ingenting innan isen lägger sig men då blir det fullt ös igen. /FA

 
Google