torsdag 12 januari 2012

Efterlysning



Hej alla fiskevänner!


Jag har en efterlysning på en av mina älghundar.

Jämthundshane TROLL 9 år försvunnen vid jakt i början av december.


Kännetecken: litet vitt ärr på nosen,liten fettknöl på högra låretmitt på knä, samt hörntänderna på höger sida skadade.


Enligt flera " orakel " som jag kontaktat så lever Troll och äruppkopplad men vart finns han ??Han kan ha varit vid E 14 mellan Bräcke och Gällö den 6 december enligt uppgift. Så han kan ju vara vart som helst i landet. Även våravänner på andra sidan gränsen kan väl hålla ögonen öppna. Så vet ni om nån som skaffat en vuxen jämthund som stämmer in på min efter det datumet kontakta mig.


Hittelön till den som kan ge uppgifter så att Troll kommer tillrätta.


MVH Benka Wallin

Brunflo

070-511 29 03

Inga kommentarer:

 
Google