Visar inlägg med etikett red lime. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett red lime. Visa alla inlägg

onsdag 8 december 2010

Nya Bilder!

Nu har jag äntligen insett att jag inte är bra eller har tid att fotografera. Jag har heller inte ett jätteintresse av att försöka lära mig .

Nu har Tord Andersson lovat att hjälpa mig att göra produkterna mer rättvisa i webshopen. Det är ju viktigt i en e-handel när man inte fysiskt har möjlighet att "känna o klämma" på prylarna.

Här är ett exempel på hur de nya produktbilderna kommer se ut. Jäkligt fin bild anser jag.

Ubbes Xterminator på bilden tog slut i alla storlekar härom dagen men i morgon kommer en ny liten sändning. (tack Urban). Dessutom grön-gul-röda Red Lime i olika storlekar. Kommer lägga upp dem under dagen så får vi se hur långvarigt det kan bli denna rundan. /FA


kl. 15:45 Edit: Nu är Xterm & Red Lime i webshopen!
 
Google