tisdag 20 november 2007

Detta hör i hop med grynen nedan

Det tog mej 6 timmar att ladda upp denna snutt så var tacksamma! Det blev ingen operation i dag av det trasiga knät ( något var mer akut så jag fick åka hem igen) hur som så kommer jag att kunna fiska till helgen med säkerhet och det är riktigt kallt i Sundsvall så jag kommer nog att kunna fiska på sjöar där det brukar vara tävlingar.

SM 2008 kommer att gå av stapeln i Sundsvall men det vattnet kommer det inte att vara is på till helgen men jag kommer att rapportera mycket därifrån så fort isen lägger sig där och knät tillåter fiske.

/Fredrik Samuelsson

3 kommentarer:

whork sa...

Härligt med lite fiskefilmer, men ni kanske ska investera i en extern mic så man hör lite vad ni säger? :)

Anonym sa...

Hej peter
Jag är ingen filmare men jag ska lära mej eftersom säsongen går.
Som du kanske förstår så har jag filmat med en vanlig digitalkamera.
Tror att jag ska fortsätta med det då det känns lite jobbigt att ta med en filmkamera men vio får se hur jag gör.
Kallt här i dag så jag är säker på att det går att komma ut i helgen..

whork sa...

Det låter trevligt, ser fram emot fler filmklipp. :)

 
Google