söndag 3 augusti 2008

Fredags kväll i Skellefteå


Jag och Berga landade i Skellefteå strax före 20.00 på fredagskvällen och Urbankroken hälsade oss välkomna med grillning och vin men först ett par stadiga snapsar. Efter maten och mer vinpimplande och öl och snapsar så var det dags att göra byn. Väl där kan jag inte rapportera något mer då minnena är lite suddiga. Det var iaf väldigt trevligt så länge jag var med i matchen. Vi softade till kl 16.0 dagen efter och sedan bar det av till laxälven.
/Fredrik Samuelsson

3 kommentarer:

Anonym sa...

det stinker gammal fylla ända ner till Småland!
Jag är glad att alla tre överlevde:-)

Anonym sa...

Får Fredrik S komma in på nått mer ställe i S-teå ?

Ryckten säger att alla vakter haft fullt upp !

Hae't Gött !

Anonym sa...

Ja det vette tusan han blev ju portad på 3av4ställen!Tur att jag och Berga var rena korgossarn!Men han var en jävel på att dricka rävgiftet han hade med sig den saken är klar!MVH URBANKROKEN

 
Google