onsdag 26 januari 2011

Ny privat utrustning & Xterminator

Jag har fått utstå mycket gliringar de senaste säsongerna p g a mina olika isborr. Välförtjänt kan jag nog hålla med om:-) Röda juniorborr, antika UR och andra sekunda-varianter. Det har varit mycket klara sig för stunden borrar men nu är det slut på det! Idag hade dessa läckerheter letat sig ända ner till Växjö. TITAN, även veven är Titan. Imorgon blir det en förädlingsresa genom pulverlacken. Min tanke är ett första svep med blå färg. Därefter en lite mörkare blå färg nerifrån som tonar av ungfär där spiralen tar slut. Hoppas det blir lika bra i verkligheten som i fantasin. Ett stort tack till Timo som fixade så jag kan ta mig genom isen med självförtroende!
Utrotarn åter i webshopen. Limmet har knappt torkat...

2 kommentarer:

BENKA sa...

Ser fram emot att få testa den snart:)

Olzone sa...

Hej,
hehe tjoho! fasen va grymt med titanborr!
Ser fram emot lite data, vikt, längd, diameter mm...
Kan man beställa dessa? (pm isf)

coolt helt enkelt!
/mvh
David

 
Google