onsdag 21 september 2011

Små & lite större nyheter på G.







Heja! Lite dåligt med uppdateringar här just nu.



Hade tänkt att båtpimpla massvis under hösten men tyärr blev min båtmotor stulen för ett par veckor sedan och nu surar jag fortfarande över det och vägrar att ens åka och tömma ur regnvattnet.



Jag fyller på lagret lite undan för undan i webshopen. De flesta nya prylar är sånt som frågades efter förra säsongen. Nu senast på pimpelspö kategorien är VM ädel inlagt. Ni vet säkert att det är det lite längre VM spöt med grön klinga. Dessutom Ivalo som teleskop i två olika storlekar.



Sedan tidigare finns även super-pimpelkrok på Gamakatsu och "vanlig" VMC krok med endast lim. Även det efter påtryckningar från er tävlingsfiskare. Tackar alla för tips om produkter. Det är mycket enklare att få reda på det istället för att gissa.



I kväll eller i morgon har jag en större nyhet klar och bilder och info kommer här på bloggen först. Något jag trixat o fixat med under sommaren.



Må väl! /FA


 
Google