torsdag 11 mars 2010

Vägbeskrivning till SUPERPIMPELN på B-fjärden


http://www.hitta.se/Route.aspx?origin=Sundsvall&destination=Skrängstabodarna SUNDSVALL#6920377;1578111;Sundsvall;;Sundsvall;6902425;1588069;Skrängstabodarna;;Sundsvall;
Länken är till hitta.se där du kan förstora upp den och kolla mer exakt.
Starten på B-fjärden är alltså inte på samma ställe som i fjol utan vid Mårtensholmarna.
Det är skyltat från E4 vid Myre, det är bättre att ta den vägen även om man kommer från norr.
Fisket på B-fjärden blir bara bättre och bättre. jag var ute i går kväll en sväng och då nappade det riktigt bra även på lite djupare vatten.
Jag tror att det kan bli nya rekord kanske ingen klarar av 30+ men det kommer iaf att vara nära och jag tror att många kommer att passera 20 kgs strecket det hade iaf jag gjort om jag varit med :-)
/Fredrik Samuelsson

Inga kommentarer:

 
Google