torsdag 3 mars 2011

Benka skryllor skickas i morgon!

Äntligen skickas Benka skryllan till er som har order innestående. I morgon går de iväg så kolla era SMS eller mail. De skickar en avisering när och var den ska hämtas ut.

Nu börjar det redan kännas av att säsongen hållit på ett tag för min del. Ett tydligt tecken när svettpärlorna tittar fram så fort man tar i en pirk eller när man kollar mailboxen. Jag vill vara ordentligt taggad till Super Pimpel så jag backar en aning från helgens övningar. På lördag finns det en riktigt bra tävling i Kristianstad och på söndag är det Solaren utanför Vimmerby med fina priser som jag gjort lite PR för innan. Åker jag på dem är det minst 50 mil i bilen som gäller.

Men jag tar det antagligen riktigt easy på lördag, kanske en tur till Hästhallarna i Helgahavet och övar lite med rullspöt. Söndag är det även tävling vid närbelägna Ör och den testar jag nog på istället för den trista bilresan som föregår Vimmerby. /FA

Inga kommentarer:

 
Google