lördag 19 mars 2011

DM till Kramfors

Berga visar hur många han har efter 2 timmar
baddarn missade ingångstiden med 40 minuter. Sjölen han in sprang i 90 min.
jens fick 8 fiskar

triana bröderna 1 och 2 i sen.


Kostar på mej en kort sammanfattning av dagens övningar för övning var det!
Det slogs en hel del rekord. Baddarn med sitt smått oslagbara rekord att ta 1h 55m på sig till starten från sitt tävlingsställe. Jag med nytt rekord i att fiska mej långt på en tävling minst 2 mil känns det som. Sjölen drog ett par stadiga klunkar Jäger och sprang sedan till starten i 90min!

Dagens Ris får hjälp arrangörs klubben som inte skyltat till tävlingsplatsen trots att det var utlovat.
Dagens Ros får Baddarn för att han kom tillbaka medans det fortfarande var ljust!

Som alla säkert förstår så var Nora lika dålig som jag förutsåg.
Resultatlistor kan ni kolla efter någon annan stans för här kommer de inte upp.

/FS
/

14 kommentarer:

Anonym sa...

måste vara far och son kan inte tänka mig något annat..skratt.

Baddarn sa...

Det va tur man hade gps!

Jangler sa...

Jag älskar er ändå era jävla sopor.. Chang Chang

Baddarn sa...

Tack Jangler! :) Tänkte bara tillägga att Fredde ljuger när han skriver att det tog 1,55 timme in. Det tog max 1,40!

Anonym sa...

Arranggörsstrul:
1. Ingen skyltning
2. Många blev utan plastpåsar
3. Inga medaljer
Nej, detta var inte en godkänd insatts av arranggörsklubben

Storm sa...

Jä-lar va deppigt det var här då!

Hae't Gött !

Anonym sa...

Fegt att inte skriva ut resultatlistan, pga dåligt fiskat av competition. Någon heder måste ni ha, så skriv ut resultatlistan. Pinsamt.

Anonym sa...

inbördes beundran, trodde jag inte fanns kvar i detta distrikt.

Anonym sa...

Vilken färg på trekroken hade vinnaren i senior? ;)

Anonym sa...

Anonym, Fegt att vara anonym!?

//Sjölén

FS sa...

Det är så ofattbart dumt att ens kommentera att jag inte ska lägga ut resultat listor från gårdagens DM. Klart jag gör när jag får dem men det kommer säkert att ta ett par dagar innan de är skrivna för i dag är det DM i mormyska och det är samma tävlingsledare till bägge dessa event och ändå finns de de som klagar!!!

FS sa...

Jag brukar inte kommentera anonym men det blir 2 ggr i dag. "Inga medaljer" är ett citat.
Det är ju inte så att vimpirken sponsrar medaljerna på DM det är heller inte så att Cfc sponsrar medaljer på DM utan det är så att distriktet betalar medaljerna och det görs i efterhand då det är taget beslut på tävlingsledarmötet att det ska göras så för att spara pengar som distriktet inte hade då detta beslut togs.

BJÖRNEE sa...

Ja jävlar, skäll får man alltid, om man vill göra något för såna som vill va med,men aldrig göra nått själva! Å sen Freddan vågar dom inte ens skriva sitt namn! Ger mej fan på att hemma , där är det Mamma som är Pappa! Kram BJÖRNEE!

Klas sa...

Listan från Mormyska Dm har jag fixat finns på
http://orez.bloggagratis.se/

 
Google