onsdag 9 april 2008

KM 4 Kvällsserien 3


Då var kvällstävlings serien för avklararad för denna vecka som det verkar på isarna så är de rekord starka för årstiden värsta vintern i S-vall med omnäjd. Mer snö och vinter nu än vad vi har haft på hela vintern.

Dagens fiske var som väntat nästan omöjligt att få något.

Det har ju kräksnöat i 3 dagar och invid land där bilden är tagen var det över 1m snö på isen var det ca 20cm nysnö och lite gegga på en dm i botten, så det var väldigt tungt före och extrem lågt luft tryck.

Jag fiskade på ett grund i mitten av sjön och efter 30 min klarade jag "Fulnamnet" med en 10 grammare svarvade mej mot en liten ö där Wiström redan varit så jag fiskade hans gamla hål och där fick jag 6 fiskar på den resterande tiden och tappade 2 st vilka var de 2 största.

Både jag och Wiström fick över 60% av våra fiskar i samma hål ( det har jag aldrig varit med om förut)

Jangler gick det tungt för han hade inte ett napp på hela dagen och var rätt så besviken.


Resultat:

Wiström 770g

Freddan 490g

Janne..... 210g

Jangler.. 0g


Resultat KM serien:

Fredrik Samuelsson .1,1,1=3

Anders Bergman ......1,2,3=6

Jangler Sundström ..2,2,3=7


Kvällstävlings serien:
Freddan ...1.1,2=4
Jangler......2.4.4=10
Bergman. .3.3.5=12
Wiström...6.6.1=13
Hamrin... .8.2.5=15
Jonnson ...4.7.5=16
Janne .......8.5.3=16
Maria........5.7.5=17
Sampala ..7.7.5=19
/Fredrik Samuelsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Fredrik !!

Hur gick det efter matchen i går ?

Hrrmm!

Hae't Gött !!

Anonym sa...

Full rulle så klart men fan va ont i kroppen jag har...

 
Google