torsdag 17 juli 2008

Träningspass

1.5kg på väg in i håven Upp till ytan direkt

Det var en fin kväll till dess att regnet och åskan kom!!!


Nice bag of bream
Tränade på braxen fiske i går med Urban Söderberg.
Vi lade ut ca 10 apelsiner och nästan direkt så började det att nappa fisk.
Jag hade väl snitt på 1.2kg på mina braxar och det nappade riktigt bra tills dess att ett åskväder drog in över sjön och då var det helkört.
Blir nog en sväng till i dag om vädret tillåter men som det ser ut just nu så kan det bli åska även i kväll...
/Fredrik Samuelsson




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre nu Fredrik !

Se till att slipa formen till Gävle, synd att jag inte kan delta för jag tror det blir en trevlig stund.

Hae't Gött !!

Anonym sa...

jo tack det är bättre och i dasg åker jag till Gavleån för hårdträning. Ska även ta tillfället i akt och göra stan i kväll!!!

 
Google