söndag 24 januari 2010

3:a på Mossjön DM 2


Godkänd insats på Mossjön idag. Gick till Näsgrundet och fiskade där hela tiden. En plan var att byta ställe efter halva men bestämde mig för att köra safe istället. I en serie gör man oftast rätt i att fiska på placering istället för vinst. Skojigast i dag var Görans Nissan King Cab som var utsmyckad med en informativ dekal på bakrutan. Efter ett motorhaveri, som tydligen inte hör till ovanligheterna, har Göran låtit trycka upp egna dekaler som ska spridas så mycket det går. Har du också en Nissan King Cab och dessutom är lika missnöjd med den kan du höra av dig till mig så kan vi fixa en dekal:-)

HS

Peter Olsson (har nu 2 st 1:or) 4400 g
Emil 3600 g
Jag 3450 g
Magnus 2600 g

Jag har 2x3 = 6 p och är nog tvåa i serien på det. Bra slagläge inför de två sista tävlingarna.

Totalsegrade idag gjorde Sigge Stridh på 6600 g. Hörde nåt om 3 kg i ett hål. Bra jobbat.
Dennis Ankarberg vann sin klass på 4040 g. Grattis! /Fredric Ankarberg

4 kommentarer:

Nicklas sa...

Grattis till en ba placering.
Satta själv på Norra Bergunda idag. Riktigt bra fiske med en totalvikt på 9,8 kg på 4 timmar.

FA sa...

Se där ja!! Fin storlek antar jag?
Själv fick jag ingen över 30 gram idag.

Emil_sj sa...

Bra jobbat, nu tar du det här! Grattis även till Dennis!

FS sa...

Bra jobbat fam. A

 
Google