fredag 22 januari 2010

V-serien 3


Så var det dags för final i V-serien 3 och inte på singsjön som tidigare nämts utan på Hemsjön men det har väl alla som läst här redan förstått.


Jag / vi skyltar från Sollehållet och det blir alltså lite längre om man kör efter skyltarna från S-vall och Södra jämtland.

STARTEN är vid slalombacken och till den är det skyltat alla vägar så det ska inte gå att missa!
Fisket i nov. förra säsongen var bra och jag kom på en mindre hedrande 5e plats på 12.6kg.
Nu är barometertrycket mycket högre och jag satsar på att det behövs 15+ påse för att vara med i täten.
Som en notis så kan jag meddela att efter vad jag har hört så kommer det 12 hugade tävlande från S-vall så det blir tufft i toppen i morgon.
Mer om tävlingen direkt vid spisen i morgon.
Väl mött på ett bra vatten.
/Fredrik Samuelsson

2 kommentarer:

FS sa...

Om du har svårt att se bilden så klicka på den så öppnas den i ett eget fönster. om du sedan vill backa tillbaka till bloggen och läsa vidare så klickar du på den blå pilen längst uppe till vänster. Xar du så stängs hela sidan...

Finn Erik sa...

bra karta Fredde !!

Mange bra platser ser jeg :-D

Lykke til i morgen !

 
Google