måndag 21 december 2009

Dygnets timmar räcker inte till!

Egentligen händer det mycket i pimpel-Sverige just nu men hjälp vad svårt det är att hinna med allt. Jag kämpar på och ser verkligen fram emot Norrlandslägret om några dagar. Ska bli skönt att "VILA" upp sig i Sundsvall:-)
Jag var i Vimmerby i helgen och sålde en gammal Volvo som jag har haft stående och där försvann tillfället att komma ut på isen och pimpla. På onsdag försöker jag på nytt. Barnsjön tror jag isen är riktig på i alla fall. Behöver verkligen doppa innan jag sätter mig på tåget 26 december. Sämst förberedd av alla precis som vanligt. /FA

5 kommentarer:

mankan sa...

Jag är lika dåligt förberedd jag med. Fast isen ligger på Hjälmaren har det inte funnits tid över till fiske än.
Kanske kan onsdag bjuda på lite fiske om det inte blir pulkarace med ungarna istället =)

Storm sa...

FA !

Får inte du "doppa" ;-) ?!

Hae't Gött !

FA sa...

STORM! ;-) man hoppas ju på det:-)

Håll tummarna för mej på Superkulan!

Gips-Pelle sa...

Får kasta in handduken .Hade annars sett framemot en smålandsmatch i kanonkulan.Ryggen och axeln sätter stopp.Får väl slöpimpla på de småländska skogsvattnen under helgen Sätt Samuelsson på plats Hälsar Pelle E God jul och Gott nytt år

FA sa...

Trist Pelle :-(

Men vi ses senare. Bl a SuperPimpel och SM?

GOD HELG!

 
Google