torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År! (pimpelfilmer från fjärden)

Idag var jag och Niklas ute på björköfjärden, hyfsat fiske och fin fisk! Vi hann tyvärr bara fiska 2 h, och ca 40 min var vi på stället där fisken var. Det var dåligt med effektiv fisketid idag, vi fick springa runt för att hålla värmen, alltså, ungifär var tredje fisk. Men vi fick ihop lite fisk iallafall.

Jag fick 37 abborrar, vikt 4662g. Niklas fick 25 abborrar, vikt 3211g

Även två filmer spelade in, en när jag fiskade med tafs, och Niklas när han fiskade med varpa och singelmormyska.

Först kamerar åt fel håll, men det ändrades direkt. Jag frös en hel del kan jag lova.. på filmen när Niklas varpar på håller jag mobilen åt fel håll, men vänd skärmen ett kvarts varv så är det löst.

Gott Nytt År!

//Emil Sjöberg

Inga kommentarer:

 
Google