onsdag 30 mars 2011

Klingsta bukten

Jangler leder efter första men jag skuggar och Baddarn på 3e
Resultaten
Jangler hade mkt bra snitt på sina fiskar
Ett glatt gäng...
Jens med en av de minsta.

Då var första deltävlingen i kvälls KM serien avklarad och det är väl inte så mycket att orda om vad det gäller placeringarna den enda missen var väl att jag "släppte" upp Jangler till seger :/ Övriga hade jag inte förväntat mej så mycket mer av :-)
Fisket var på det hela taget bättre än jag kunnat tänka mej innan. Nappade stundtals riktigt bra med 15g fisk.
Nästa deltävling blir på onsdag om en vecka och då är det Timrå kommun som bjuder på fisket.
/Fredrik Samuelsson

8 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg jobbat Ola Sundström ! Jag är stolt över dig !!

FS sa...

Var är alla de där som sitter i stugorna och smyghåller på Baddarn?

Anonym sa...

Jag håller på den där Loben iaf, verkar verkligen vara en reko kille!

// Bodil

Anonym sa...

Loben en riktig slamkrypare. Håller alltid till i bottenregionen...

Baddarn sa...

Ja exakt FS! Vart är alla mina fans?? Jag behöver ert stöd nu när man fiskar så dåligt att till å med Fredde slår en, då äre illa!!

Anonym sa...

Jaaadu Baddarn!
Tjejdäng av FS måste svida något alldeles grymt vidrigt.

Jangler dominerade som vanligt.
Loben borde köra med sitt handikapp

Anonym sa...

Fredrik förklarar för Jangler varför han åter fick bita i det sura äpplet att endast bli tvåa.

http://www.youtube.com/watch?v=_JmA2ClUvUY&feature=player_embedded

Upprörd sa...

Jens!
Det där är inte fiskevård det är barnarov!

 
Google