fredag 19 december 2008

Tävling i morgon

Strinnefjärden som ligger på andra sidan om konsum i Kramfors.
Var där för ca 10 år sedan en gång och aldrig mer sa jag då men nu när nu och tävlings suget tar överhanden och dödens triangel ska utrotas :-)
Då för 10 år sedan vann jag på 3.3kg och fick bara fisk på ett ställe som kanske syns på min taktik. Kör väl samma taktik denna gång och efter 30 min när sundet är sönderborrat så blir det ut på mitten och hoppas.

Detta blir första dagen på en mycket lång fiske semester för min del.
Som sagt tidigare så blir det mycket träning i jul helgen ska filma och kötta fisk 11 dagar i rad nu framöver !!!

/Fredrik Samuelsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du har fixat naglarna nu då. :)

Anonym sa...

jo det blir det säkert om det nappar ordentligt.
Ska försöka sitta på lite sämre vatten ett par dagar då klara de ju sig bättre.

Någon annan som ska fiska i helgen?

/Semester

 
Google