onsdag 19 mars 2008

Pilgrimstad nästan fisktomt.


Samuelsson och Sandell gjorde rent hus i lagtävlingen!

Vi bojkottade Storsjön och körde Revsundssjön vid Pilgrimstad idag.

Nya regler: Minsta fisk, största fisk, högsta vikt.

Lag tävling. Sandell-Samuelsson 1, 1, 2 = 4 p

Ankarberg jr- Daisy A. 3, 2, 1= 6p

Bosse- Dennis 2, 3, 3= 8p

Blygsamma vikter. FA toppade med 8880g sedan jämt neråt.

Nu blir det fin-restaurang och halv-vilodag i morgon. Sporrsjön inleder det riktiga tävlandet på e.m

Sista tävlingen för säsongen i fjol hade Samuelsson 18800g på samma sjö så vi har en del stora förhoppningar på morgondagen.

/FA/FS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter hemma, eller halvligger med någon form av orättvis förkylning! Har hostat lungorna ut och in konstaterande att dom mår uselt, snoret formligen forsar fram...åååååå föda barn..baggis mot detta.

Planen är iallafall att dra upp til Hammarn på dubbeln och göra ett toppresultat. För att sedan dra upp til Strömsund och en av mina favoritsjöar, där jag faktiskt spikat en maraton för ett par år sedan.

Avslutar gör jag som dom senaste 25åren med Gällö och det sköna motståndet.

Nu hoppas jag verkligen att detta skit släpper då jag faktiskt tyckar jag förtjänar att vara i form efter att kört SM i hamn.

Vi träffs vi trivs och nu ska jag sniffa honung och dricka malt!

//Ola Jangler Sundström (gausur olausson)

guldkroken sa...

är det nå roliga tävlingar i helgen ??

Ola"jangler"Sundström sa...

Snackade just med FS å FA som sitter i bilen på väg till Hammerdal! Två riktigt snorsjuka herrar som hoppas dom kommer orka tävla.
Det verkar som oturen grinar oss alla illa denna helg med sjukdomar, själv fick jag Penicillin i går så jag räknar kallt med att vara tillbaka redan imorgon.

 
Google