lördag 12 april 2008

Nya rekord för Cfc











Sällan har CFC varit så odugliga att fiska som i dag...



Daniel från Sveg vann överlägset och därmed är han fortfarande Cfc skräcken!!!



Han vägde in över 20 kg och det var han helt överlägsen på. Stort grattis till han och hela Svegs klubben för den prestationen, 150 seniorer i dag och mycket bra startfält. Jag mäktade med en topp 10 placering med 12.4kg trots att jag bröt 1h innan slutet då ölsuget blev för stort och resterna av en pripps blå karta låg kvar i den olåsta bussen !!!
jag fick bra med fisk första timmen men sedan var det kört! Jag jobbade i 3h men det gav inget resultat så jag började gå mot land när det v ar en timme kvar av tävlingstiden!!



Vägde in 12470 G och det räckte till en framskjuten plac.


övriga Cfc Medlemmar var åxå bra med men ingen var nära Daniel.



Vi hoppas på bättre tur och skicklighet i morgon det är Sösjön som ska synas!!!





/Fredrik Samuelsson

5 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
guldkroken sa...

vet du hur sugen jag vart på en kall pilsner nu :-)

Jörgen Sjölander sa...

Hur gick det på Sösjön då? Bakis?

Anonym sa...

Efersom skrytmånsen inte svarat gick det åt helvete!PS är inte ett dugg impad av denna fjant!Fiskar bara grovt och är kaxig!Jörgen och Urbankroken är flera snäpp bättre!Men vem vet vad framtiden har att ge!

Anonym sa...

Jo du anonym har helt rätt det gick åt helvete totalt jag hade "bara" 10400g och det kom jag knapt top tio på.

 
Google