tisdag 15 juli 2008

Rudafiske

Jag har fortfarande inte smält förlusten från helgen men tänkte bättra på självförtroendet med lite ruda fiske i går men ack så jag bedrog mej.
Inte en enda ruda ville vara med men ett 100tal abborrar fick jag och även 3 gäddor på mete så själva fisket var det inget fel på utom just den lilla petitessen att arten jag riktade fisket efter inte nappade alls... (Precis som på tävlingen i helgen)

I dag har jag mäskat upp 2 platser för att träna lite på distans fiske efter braxen då det helt klart inte går att komma till tävlingar utan att vara riktigt tränad innan.
Så i morgon ska det köttas braxen!!!
/Fredrik Samuelsson

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på m8....men nu jävlar är det dags att börja spana på caten....fick nytt jobb i dag och då bör jag ha lite friare dagar framöver

Anonym sa...

Knäck dom i Gävle Fredrik !!

Hae't Gött!

Anonym sa...

jag ska ringa och anmäla mej i dag och kolla exakt var det ska fiskas så blir det nog träning där i helgen antar att det bara är 5 dagars avstängning men jag ska kolla uppp det som sagt.

 
Google