fredag 16 april 2010

Ankarbergs Helgplaner.

Tänkte bara ge ifrån mig ett livstecken. Jag har för avsikt att ägna ett par helger åt familjen för sedan drar Gösfisket igång här nere och då ska vi göra nya försök på Krön, Bergunda och Helgasjön.

Den här helgen blir inte helt fiskfri dock, båten ingår i hyran och det vore väl skam att inte utnyttja. Vi är ju i alla fall i Småland...Slänger med nåt spinn/jigg så får vi se.

Här finns jag hela helgen!

Nästa helg är det storstan som gäller. Nordic Sea, Sky Bar, Beirut Café mm men mer om det nästa vecka. /Fredric Ankarberg

7 kommentarer:

Anonym sa...

nice, som upplagt för en rödvinsfylla:D

FS sa...

Känner ajg dej rätt kan det väl slinka i ett par GT åxå.
Själv är det klart att jag sätter mej på älven tar cykeln ner så det kan bli ett par skumhattar i båten...
Resultat redovisas i morgon.

jesper sa...

å skumtomtar kanske?

Anonym sa...

jag själv var på dm i mormyska idag i jämtland 3a kvalificeread för 10 året i rad .även 3 året i rad på pimmpel men går åt pipan på alla sm får sätta mig i fönstret på höladan 7 meter upp o träna hela sommarn mvh lars w

FS sa...

Grattis Lars!

FA sa...

Kämpade på med alu-Linder och åror i ca 2 timmar utan resultat. 12 m/s gjorde det lite besvärligt. Bastun+Breznak+"Italienaren" var bäst den här helgen:-)
Ska man fiska och få nånting nu ska man tydligen vara på Indalsälven.

FS sa...

Härligt att ro stora alu båtar i halvstorm!
På älven biter det.
Finns alltid plats bara att sätta sig på tåget

 
Google