söndag 28 november 2010

kula i Nora



Efter en kväll i Noras klubblokal så var det skönt att komma ut ett par timmar i snöstormen. Jag hade ju inga pimpelgrejor med mej inga bra kläder heller utan det var flytoveralls fiske för min del. Inte helt ultimat uppladdning alltså men jag fick låna ett 28g tobydrag och ett rödingspö av Jesper så jag fick ju några fiskar iaf.
På bilden håller den dubble svenska mästaren upp Jesper segerpåse själv hade jag typ hälften :(

Nu tar vi nya tag inför B-fjärden kommande helg.
Berga har varit ute där i dag och kollat föret. hela fjärden ligger och det är 0-2cm snö på den så det kommer nog att bli riktigt bra is till helgen.
Mer uppdateringar kommer under veckan.

/Fredrik Samuelsson

1 kommentar:

Emil_sj sa...

Uppehåll hela veckan, lite svalt till helgen med det ska inte blåsa så det ser bra ut för Björköfjärden till helgen.

 
Google