söndag 7 november 2010

pimpel

Premiärfisket är nu avklarat för denna säsong. Började riktigt bra med 10 bomhål så man fick upp värmen:-)

Den tunna isen knakade nästa inte alls och det är ju alltid skönt. Riktigt bra skridskoföre vilket allt som oftast inte ger de stora mängderna med fisk då isen är svart så jag är nöjd med mina 4 kg fisk som start på denna vinter.

DEt kommer nog att gå att fiska på de lite större sjöarna redan till helgen om vädret håller i sig och garanterat pimpla på alla sjöar i mitten av december. Hela klubben känns rejält taggade för pimpel i vinter. Troligen blir det ett pass till helgen igen och då kanske med fler Cfcare.

/Fredrik Samuelsson

6 kommentarer:

FS sa...

Mitt nya sätt att ladda upp filmer behöver en översyn men det är tänkt att detta ska fungera. jag jobbar vidare på det var så säkra. Filmen är ju ingen action direkt så det går bra med bara ljudet.

FA sa...

men va f......har det varit sommar redan?

FS sa...

Japp nu ser vi fram imot 4 timmars dagar i 3 månader!

mankan sa...

Bjuder ni in till nån Superkula i år ?
Jag har sån abstinens så jag klarar inte ett nej.

Håkan Franson sa...

Ser att ni kan börja tjuvträna redan nu inför SM, orättvist:-(
Jag får hålla mig till båten än.

FS sa...

Vi avvaktar ett par dagar med info om tävlingar i mellandagarna då an behöver ha er koll på isläget.

 
Google