fredag 28 augusti 2009

Försäsongs träningen drar igång.


Vi på Sidsjövägen i S-vall tar pimpelsäsongen på fullt allvar.
Jag tränar på i källaren med med skrylla och isborrsstativ.
Baddarn ni vet han på andra sidan gatan lägger upp det hela på ett annat sätt.
Han startar nämligen med en vecka i Turkland med det här citatet:
" jag var nykter förra helgen så nu blire en 7 dagars"
Väl mötta på isarna i vinter och glöm inte bort att försäsongs träningen sätter spår i resultatlistorna mot slutet av säsongen.
/Fredrik Samuelsson

6 kommentarer:

Baddarn sa...

Ja det är viktigt att uppladdningen stämmer till 100% om det ska bli en bra pimpelsäsong i år å! :)

FS sa...

Jo vist och jag har hört på omvägar eller på vägen till jobbet utav den där Turken som hänger utanför ICA att pimpelfisket är på frammars i södra Turkiet. Det ryktas om kulor i bergen mellan Kurder och Turkar varje vinter :-)

FA sa...

Baddarn + Turkiet = Svininfluensa = sabbad försäsong.

Ingen skadeglädje bara ett konstaterande.

Finn E sa...

Er i full trening foran sesongen. Og dit går det raskt :-)

Vi skriver snar September og da er det nesten gjordt.

Skal bli kul å faijtes til vinteren !

Vi sees nok på en av de første i nodre delen av Dalerna.
Til da lykke til med forberedelsene.

FS sa...

Jag har hört att man kan bli "grissjuk" av svininfluensan...
HaHa...

Anonym sa...

Jag åker också på pimpelläger till turkiet,hört att de lär ha bra vatten där,resultaten kommer att spegla av sig i vinter,var så säkra.

 
Google