fredag 14 augusti 2009

Proppen ur för i år?

Uppdaterad Fredag em...
Tyvärr verkar det vara färdigfiskat för i år då vattnet idag sänktes redan vid 23.00 och det är då det ska börja nappa.
Jag missade 2 napp & Sonny hade 1 napp det var allt i dag på 35 man!
Jag har lite egenhändigt insamlad statistik att redovisa.
Eller rättare sagt dessa är de fiskar som fångats när jag varit med vilket är praktiskt taget hela tiden!
Om jag missat någon så hör gärna av dej!
......................
Antal:
Fredrik Samuelsson 15 st
Stefan Evensson 8 st
Olle Björk 7st
Henrik Larsson 6 st
Mats Ejesjö 6 st
Lunkan 4 st
Lars Öhman 2 st
Wang 2 st
Jangler 1 st
Alex 1 st
Emil Persson 1 st
Emil Sjöberg 1 st
Janne Lundgren 1 st
Muran 1st
Cupolen 1 st
Sonny Schröder 1 st
Bror Löjdström 1 st
Björn-Lennart Östberg 1 st
......................
Tot 60 fisk på ca 2 veckor
............................
10 största
.......................
15260g Fredrik Samuelsson
13620g Henke Larsson
13020g Fredrik Samuelsson
12030g Fredrik Samuelsson
11900g Sonny Schröder
11440g Jangler
11400g Fredrik Samuelsson
11000g Stefan Evevsson
11040g Fredrik Samuelsson
.............................
Jätte reservation för felskrivningar...
/Fredrik Samuelsson

4 kommentarer:

FA sa...

Om listan är riktigt så ser det ut som om du har haft bra med tur i år!

FS sa...

Jo vist har jag det.
En 1/4 av fiskarna och 5 på top 10.
Lär nog bli klent med kommentarer efter denna om jag känner Svensken rätt!

Anonym sa...

Fredrik har dominerat med sina 15 laxar...och sina inovationer till flugor...Bara att lyfta på hatten


11100 vägde min hittils största...Bara så du vet

Skitfiske!!

/Stefan

Henke Larsson sa...

Innovatören Fredde har varit glödhet och verkar hålla lågan uppe :D

 
Google