söndag 22 mars 2009

0+0=0

Topp 5 Borgsjön från höger

1:a Anders Bergman 20240gr, 2:a Peter Forsberg 15475gr, 3:a Andreas Bergström 15178gr, 4:a Ola Sundström 13655gr, 5:a Mikael Rehnman 13480gr




CFC´s deltagare för dagen, innan utgång: Jangler, Fredde, Emil, Berga och Bergman







Baddarn och Johan S snacka taktik innan utgång



Så var Borgsjön över för i år.
De bra resultaten duggade tätt men jag blev utan borrade ca 90 bomhål i rad mitt i tävlingen och mina 14 fiskar räckte inte långt när invägningen var avklarad.
Bergman vann på dryga 20kg sedan hade vi Berga på 3e och Jangler på 4e plats.
Själv blev jag sist p 1958g men någon måste ju bli det med. Jag måste passa på att tacka för alla som ringt och ondat och även till Janne Lundren som valde sms alternativet
Direkt efter tävlingen så bjöd Baddarn på styrdans tillställning med tillhörande kallbrännvin.
Han hade ringt in en mini buss med tjejer från sthlm och iom att dansgolvet förflyttade sig från hans vardagsrum ner till byn så bröt jag upp och gick hem.
Av dem som jag såg dra ner på krogen så var Berga bland de första även Sjölen tyckte jag mej se smita iväg men dessa uppgifter kan vara felaktiga då jag inte hade några brillormej. Baddarn lämnade jag i köket där han om inget häpnadsväckande hänt är kvar men jag ska gå över å kolla nu.
/Rebootad och klar

2 kommentarer:

Anonym sa...

FS sist!!!!!!!

och bara knapp 3:a på Stödesjön!
Enorm formsvacka?

Anonym sa...

Bara att komma igen och samtidigt glädjas med övriga Cfc medlemmars framgång. Själv sitter jag hemma och laddar till nästa pimpelresa.

 
Google