onsdag 18 mars 2009

Färdig vilat

Baddarn kollar över gatan in genom mitt fönster och kollar att jag sköter mig!
Nu är det färdigvilat för min del.
Det har nu gått nästan 3 dagar sedan SUPERPIMPELN och jag behöver träning. Som det ser ut nu så ska jag ner på havet och kolla av lite ställen inför kommande vårfiske.
Behöver även en rejäl joggingtur i kroppen inför helgens övningar då det blir monster promenader bägge dagarna.
Baddarn har bjudit till fest på lördag men då sitter man hemma och kollar på han och de andra festprissarna och laddar, för promille handikapp har jag inte råd att lämna till honom.
/Fredrik Samuelsson

10 kommentarer:

Anonym sa...

är baddarn ihop med tonya harding fortfarande eller stack hon efter helgen när han lukta fisk överallt?

Anonym sa...

Klart de fortfarande är ihop! såg ni dem inte tillsammans under superpimpeln? Ni tror väl inte på fullaste allvar att Baddarn släpade 28kg ca 3km för invägning själv heller. Näe, tur att han äntligen har hittat en riktig tjej :D

Anonym sa...

Hej Freddan! Tack för senast. Konstigt fiske. Även om det är precis som Bergman och Baddarn sa till mej innan, Fan man fattar det inte än då, det jag har funderat på hur fan får man igång fisken när man inte får röra grejorna.Ni gjorde det jättebra, förhållandet kan man inte rå på. Det som retar mej mest är att min bordsdam Sundberg sopade banan med mej! Men FREDDAN vi ska göra samma turne som du å då ska han fan få! Syns i NORSJÖ KRAM.

Anonym sa...

Freddan kan du inte göra en intervju med baddarn, 10 snabba och lite hur han gick till väga för att vinna SUPERPIMPELN?

Anonym sa...

Han är så blyg när Tonya är hemma men jag ska göra ett försök.

Anonym sa...

Men freddan va äre jag läser! Kommer du inte över på fest!? Klart du ska de! Vill ju att vi ska tävla på samma villkor på söndag. ;)
Tyvärr så har fröken Harding lämnat mig...hon drog efter att hon fick veta att jag skulle köpa fiskegrejer för pengarna jag vann i helgen! :D

Anonym sa...

Vad är det fiskegrejer som du måste inhandla, och som du inte redan har sedan tidigare???

Anonym sa...

Mycket vill ha mer vet du! ;)

Anonym sa...

Jag kommer!

Anonym sa...

instämmer med Timo och flera andra , bra blogg det här ,lite mera film igen och lite smått o gott , knutar o sånt ,heja heja heja timrå

 
Google