fredag 15 maj 2009

2 dagar i mellansveige

Sagån


5 kommentarer:

Fredric Ankarberg sa...

Cecilias husvagn gillar jag, den platsar lätt i Jan Jörnmarks samling av "Övergivna platser".
http://www.jornmark.se/places.aspx

Hittade du käk där??

fs sa...

Det var blockstängt!
Men ändå ett fint ställe.
I kväll bär det av mot sydligare breddgrader igen.
Väl mött på bloggen på söndag em då det förhoppningsvis ska läggas upp bilder på stora fiskar.

minken sa...

tjena fredrik!så du har varit i mitt hemmavatten,sagån.du skulle ringt adde så hade du kunnat få mitt nr få hade du kunnat få en guidning.

Anonym sa...

Mellansverige?
Jag trodde att du FS bodde i mittens rike och nära Sveriges mittpunkt

fs sa...

Jo så är det men enligt bättre vetande så bor jag i södra norrland och mellansverige ligger söder om dalälven.

 
Google