måndag 11 maj 2009

Googla försiktigt!


Efter att ha kontrollerat vobblerlådorna inför öringssäsongen så har jag konstaterat att min favorit vobbler Bomber 14a i smolt utförande saknades helt och därför googlade jag den på nätet för att hitta var den finns att tillgå.
Lokala handlare i S-vall har bara Bomber 15a och dessa är ofta ett nummer förstora när det kommer till havsöringsfiske.
Efter att ha konstaterat att Trumman hade 14a i lager men inte riktigt rätt färg så fortsatte jag och hittade nästan rätt färg på en webbshop i USA (till halva priset med) Men jag fortsatte att kolla och det var då jag fick se detta mycket hemska dåd.
http://www.mfa.gov.il/MFA/MFAArchive/2000_2009/2004/2/Suicide%20bombing%20of%20Egged%20bus%20no.%2014A%20in%20Jerusalem%20-%2022-Feb-2004

Så tänk efter när du googlar på Bomber vobbler så inte hela veckan blir förstörd av att gå och tänka på tragiska bomdåd...
/Fredrik Samuelsson

Inga kommentarer:

 
Google