onsdag 6 maj 2009

Finska Blåmyskor!

Här kommer ni till rätt sida direkt : http://vimpirken.com/default.asp?c=shop&cat=86&subcat=97


Jag vet att de flesta av er andra sitter och pillar med metegrejorna så här års, men jag håller på som bäst med uppbyggnad inför nästa pimpelsäsong. En fin nyhet är de här tafsmormyskorna från vårt grannland Finland. Ett stort tack TIMPA! Väldigt många suveräna tafsfiskare har kört framgångsrikt med dessa under flera års tid. Elitgrejor är en korrekt beskrivning!
Tar mig friheten att länka till en filmsnutt som jag såg först idag med en riktigt skicklig tafsfiskare. Hoppas det är ok Jesper!? Hör av dig annars.
Min jakt efter det göttaste på marknaden går vidare över sommaren och mycket nytt kommer att dyka upp efter hand. Nu till helgen bryter jag med en 3-dagars Gös-satsning i Krön. Förra hösten gick det mindre bra men nu finns det bra vibbar med flera inrapporterade över 6 kg de senaste veckorna. Återkommer efter helgen med resultat, bilder mm.
Vi höres! /Fredric Ankarberg


5 kommentarer:

jesper sa...

Det är ok med mig men har du frågat hunden?

FA sa...

För att riskera att bli utskälld? nähädu:-)

Anonym sa...

många vim 55 väger väldigt olika , från 9 gr till 14gr kan man byta eller ,vänliga h .får jag ett ja ringer jag upp ,olycksfall i arbetet må hända ,skitfiske ,svara snälla

Fredric Ankarberg sa...

Hej där Anonym!
En eller ett par grams skillnad ser jag ganska ofta och det är inom ramarna men har du nån/några som det skiljer så mycket som du beskriver är det bara att returnera så skickar jag nya såklart. Kom ihåg att det alltid är returrätt på alla grejor och det är aldrig nåt snack om man vill byta eller lösa in.

Anonym sa...

mycket snällt hör av mej framöver , ingen panik än på ett gäng mån , och skit f ,bra pirk i övrigt

 
Google