torsdag 21 maj 2009

Fisken som bortblåst!

Trots åska och regn så biter det inte alls just nu.
20 timmar på älven och ett hugg. Den missade jag förstås för jag hade ställt spöt i båten ist. för att hålla i det. Då var det en rackare framme men mer än så blev det inte.
Får nog lunga sig lite med detta fiske och meta ist. Då får man ju napp iaf..
Det är ju Selångerå metetlördag och det kanske skulle varit bra med ett träningspass innan man ställer sig på startlinjen för årets första metetävling för min del.
Går för vinst men det finns bra motstång Hansson är ju förhandsfavorit men det känns som jag har chans på han i år då det är ombyggnationer runt ån och hans löjställe inte är fiskbart.
Mer om Selångeråmetet senare nu ska jag köra ett par timmar till innan man bryter ihop!
/Fredrik Samuelsson

Inga kommentarer:

 
Google