onsdag 26 november 2008

Tävling på gång!


Intresset för tävlingar är i mitt tycke större än på många år i Sundsvall med omnejd därför så tänkte jag anordna en tävling i Kälarne på lördag.
Har pratat med flera fiskevårds områden innan jag kom fram till Hemsjön i Kälarne.
Isen ska vara ok enligt rykten och det var ju nästan -20 i går kväll så det ska nog inte vara några problem.
Punkten på kartan är bara Kälarne "centrum" och inte startplatsen utan på kartan så kan man se Hemsjön Precis norr om den.

Jag och andra med mej hoppas att det även kommer tävlande från Jämtland och att fisket är på topp.
Själv har jag inte fiskat på sjön men den sägs vara topp 3 i Jämtland och det vill inte säga lite!!!
Väl mött på lördag.
Ring om det är några oklarheter.

(Det finns i skrivandets stund 2 platser kvar i min bil om någon vill åka)

/Fredrik Samuelsson

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill åka om du har möjlighet att svänga förbi och hämta mig?

Anonym sa...

undra tro vem som kör bilen på lördag???mvh muhr

Anonym sa...

Om vi ska komma fram i tid äre väl bäst att man tar hand om styrningen...
Nej FA det går inte att komma förbi dej då Muhran inte kommer fören halv åtta på fredagsmorgonen och är då så pimpelsugegn att vi genast ska dra iväg på någon sjö.
Väl hemma efter pimplingen så ska jag ta tillfället i akt att använda hans kunskaper innom elektronik och dra om lite el där jag bor.
Gäller ju att passa på när man har en fackman på besök :-)

Anonym sa...

Bra initiativ! Hur många fiskare förväntas till denna tillställning?

Anonym sa...

Hur gick det med tävlingen?

 
Google