tisdag 30 december 2008

Gott nytt år från Norrland

Nu är det färdigfiskat för 2008 och det är troligtvis gångbara isar redan nu i södra Sverige? Enligt tävlingskalendern ska Kronoberg ha första DM den 4:e Januari och såklart hoppas jag kunna delta.

I morgon är det dax att tuffa tåg till Stockholm för lite nyårskalas. Jag har förhoppningar om att träffa den mycket bättre delen av familjen Ankarberg där som ska försöka ta sig dit från Växjö för egen maskin. Frugan har kämpat med allt det där vanliga hemma under tiden som jag bara lyxsemestrat här. Känner att det är läge för lite cred till Hanna...;-)

Tackar Samuelsson och övriga grabbar som förgyllde tillvaron här uppe! Vem vet, nästa år vid samma tid blir vi kanske ytterligare sportfiskare som drabbar samman?

GOTT NYTT ÅR i stugorna alla läsare! /FA

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ankarberg, för fan!...Sista sekunden låter du som en klockren norrlänning......ett väsande jjjjjuuuuuu..:-)

Anonym sa...

Man har fullt sjå att inte flippa ur när Samuelsson står bakom kameran och fular sig med miner och gester så en och annan groda bjussar jag på :-)
Vi ses väl på SuperPimpel Lilja?

Anonym sa...

Menar du att det varit oreda i köket efter jag lämnat dig FS ?

God va tråkigt ni verkar ha haft det i dag, själv hade jag friska -20,4 i morse!. En skön dag att inte pimpla men att njuta av att isarna växer !

Hae't Gött !

 
Google