söndag 6 februari 2011

Rapport från Borstingen


Riktigt hundväder på lördagens kommunmästerskap.
Spöregn ibland och en otrevlig blåst hela tiden. Här började jag. Helt själv i startviken och normalt brukar det bli några bättre fiskar här utanför vassen. Inget i lördags och några hål senare hade jag redan börjat förlora. Borstingen är jätteliten och chanserna att vinna krymper om man missar i början. Letade lite desperat efter oborrat men insåg slaget förlorat. För att få ut nånting av tävlingen joggade jag upp i sjön för att kolla var de satt och vann. Kan vara bra till nästa gång. Gick inte fram och borrade hos dem eftersom jag inte var med i matchen.
Dennis Ankarberg försvarade familjen med en 3e plats. Vann gjorde lågoddsaren Magnus Hallberg på 8100 g. Grattis! Jag hamnade i övre skiktet men inte mer. /FA

Inga kommentarer:

 
Google