lördag 10 januari 2009

Rullkorv & Rödvin

Inom loppet av 30 sek skickar 2 st av mina lagkamrater dessa bilder.
Först Berga med texten:
Fan va gott det är med kall öl och Hockey.
Åsså Stjärnskottet Muran han skriver i sitt meddelande jag sitter på tåget till Sundsvall . Kan du hämta mej 17.25 om du gör det så bjuder jag på rullkorvStatoil och sedan ett par glas rött när vi kommer hem till dej. Vilken tur att man har öppet hus när folk bara tar en sväng på 20 mil och kommer och hälsar på.
Som det verkar nu så blir vi 4st från stan som drar upp på Sundsjöfiskarnas KM i morgon på Mörstsjön i Stugun.
Där ska fisket vara mycket bättre än i dag och vad jag har hört så ska målvikten vara 15kg på 3h men man vet ju aldrig med fiske men det ska ju vara kanonväder och plusgrader så det ser ju onekligen lovande ut!!
Nu är det väl bäst att man sätter sig i bilen så man inte missar storbjudningen för vem kan tacka nej till en rullkorvmacken!?!
/Fredrik Samuelsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

ska bruden på sätet bredvid med också eftersom ni ska dricka vin?
whiskey är det som gäller grabbar!

Anonym sa...

Måste bara nämna i förbifarten: Dagens Klubbmästerskap på Åsnen som jag uteblev från resulterade i 1600 gram upptagen fisk. Alltså totalt samtliga startande:-/
En serie olyckliga sammanträffande med väder o vind måste ha knockat sjöarna här fullständigt. Prio på att rädda namnet i morgon på Döda Havet:-) Trevlig lördagkväll!

 
Google