lördag 21 november 2009

Stortandsjön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wälle vann löverlägset på 8.9kg
Den dåliga isen skördade sina offer

Lilja länktar efter en V7a

Bröderna fittalainen fick fisk denna gång men visar upp två magra påsar.







Skitnödig Lerdalen??? Nej så var inte fallet denna gång utana han valde att inte beträda den ytterst dåliga isen mitt på sjön och genade igenom skogen...





Vilken dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Massor med Ess på startlinjen men vad hjälpte det,? för att föra pinan kort så kan jag meddela att det var svårfiskat och jävligt dålig is på sina ställen. Inga bort förklaringar behövs under de förhållanden som rådde. Vad som kan lyftas fram är att Per "Chefen" Nilsons termos äntligen hittade tillbaka till ägaren.
Resultat finns på datan.
/Fredrik Samuelsson




5 kommentarer:

Niklas S sa...

Aiaiai... Inte rent trekrokfiske?

Anonym sa...

Spelade ingen roll... Fisken bet inte på nått... Men VM 2an i mormyska plaserade sig hyffsat i hv.
Nu kräver Stormen revanch på bowlinghallen men det blir nog tufft för hans del.

Anonym sa...

Hej Fredrik, Vet du vem som har resultatlistan från H-D CUP i helgen? Har du den så kan du skicka den på mange79@gmail.com. Jag kommer ge Lars W tillträde till att framöver kunna lägga upp resultat med mera på www.svegssportfiskeklubb.se. Mvh / Magnus

Anonym sa...

Jag har pratat med Wälle nu och han skulle fixa resultatlista sen. om du vill så kan jag fixa så att du kan lägga upp bilder på Svegs Sportfiskeklubbs hemsida också framöver från H-D Cup osv. Registrera dig på http://svegssportfiskeklubb.se/wp-login.php?action=register och kontakta mig sen så ändrar jag rättigheterna för din användare. / Magnus

Nilsson sa...

Tack för Kaffet !!!
Ibland måste man droppa lite utrusning för att orka bära iland fångsten MVH Nilsson

 
Google