lördag 13 mars 2010

SUPERPIMPELN 2010
















9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snorjärs!

FA sa...

Fina bilder. Mitt fiske lossnade aldrig fullt ut idag. Hoppades på det där grishålet men det kom aldrig. Snittvikten på mina var det absolut inget fel på. Fisk under 100 g var lätträknade. Hade säkert en medelvikt strax under 200 g men lite för få i hålen alt. lite fel betespresentation. På bilden är fortfarande pulkan uppåner, alltså är bilden tagen innan kl.12 då jag tömde ur lådan.

Storm sa...

Supergrattis NGF !!

Henke o Kalle, Love you :-)

I.a.f landar jag på Arlanda 19/3 o sedan är det roliga slut ;-).

Baddarn ?

Hae't Gött !

Anonym sa...

fy fan vad sugen man blir. Vi valde att åka på sm nästa helg istället. Ångrar det nu när man ser det fina vädret och det otroligt roliga fisket. Man får väl va glad om man klarar kilot på tisjön. 600 man på en sida av sjön, måste skinnkroken arrangera varannat sm. Jörgen Axenmo gotland

Anonym sa...

Tack CFC för några härliga dagar.
Hoppas tävlingen återkommer.

Thomas Hesmyr sa...

Tack till Fredrik Samuelsson och CFC för en fantastisk helg och ett otroligt fiske i Sundsvall!

Anonym sa...

Vilket otroligt fiske det verkar vara på super-pimpeln!! Ni kan väl arrangera sm hela tiden.Tisjön blir nog en munter historia 50cm snö och 15cm vatten under snön man måste nog vara lite galen som åker..

Anonym sa...

Glömde säga att nästa års sm i alla fall kommer att bli riktigt bra! Det kan jag lova det är ett fantastiskt vatten med otroliga mängder med mycket nappvilliga abborrar. Eftersom jag själv ska deltaga så hoppas jag att ni förstår att jag inte sätter ut mitt namn. Men fisket är bra överallt..

Anonym sa...

Bra arr! Fredrik o alla i Cfc!

Fy satan vad duktiga pimpelfiskare ni är. Imponerad av alla påsar som vägdes in.
Får träna lite mer för att komma i närheten av "proffsen" och att lyssna på tips från "coachen" är inte rätt väg att gå.

Mvh
Stefan Evensson 2705 gr ;))

 
Google