tisdag 29 januari 2008

Då var det dags igen för en tur till SM vattnet.

(Passar på att lägga upp en bild på ett annat intresse... Bilden är tagen efter ett noll pass efter marlin i sydost Afrika)

På onsdag blir det fiske På B-fjärden med mina klubbkompisar ja det är faktiskt hela klubben som ska ut och känna på finvädret. Olle och Anders är två riktiga B-fjärden veteraner och det ska bli kul att filma dem och deras fiskemetoder.

Vi kommer att fiska oss från Fyra furor och söderut efter västra kanten så får vi se vad det ger.
/Fredrik Samuelsson

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lokal tid haer i Guatemala aer 21.14 den 28 jan. Kan daerfoer utan daaligt samvete foer att ha varit en dag sen, skicka en namnsdagsgratulation till dig KARL Fredrik Samuelsson.

Mvh X1.

Nu kan jag aeven passa paa att maila Kungen naer jag aendaa haaller paa.

Adios.

Anonym sa...

Har ni hört talas om 40-timmars vecka ( arbete alltså )?
Kör Hårt !

Anonym sa...

jag har praktiskt taget arbetat klart!

Anonym sa...

tack för uppmärksamheten på min högtidsdag. jag har mer eller mindre oturligt kastat en pirk på .parantes snedsträck mitt tangentbord parantes. så det fungerar inte som det sig bör... hela övre raden är typ borta så siffror och dyl funkar ej. .parantes för de som undrar så var kastet ett underhands kast med kort hapelspö och pirken hade en fin båge mot träff punkten då den plötsligt träffade en en taklampa och bytte rikning mot ett fönster. ett litet ryck i reven resulterade i ett mindre städprojekt och ett trasigt tangentbord parantes.

Anonym sa...

Vet inte ska skriva detta men kan ni inte skicka in listan på dm serien till sprotfiskarna så den hammnar under resultat ?

Klas

Anonym sa...

Listan skickas till respektive klubb i slutet av veckan.

 
Google