tisdag 8 januari 2008

Dåligt väder

När jag vaknade vid 8 tiden så noterade jag att det regnade.
Bestämde mej för att fiska på ett ställe där jag vet att det nappar trots dåligt väder.
Alltså föll valet på B-fjärden.
Jag kommer att uppdatera turen när jag kommer hem i kväll.

Äntligen hemma för dagen.

"baljan" som jag refererar till ligger mellan Gräsöarna och Kallörsgrundet och där har jag fiskat många gånger med blandade resultat. Fisken varierar i storlek mellan olika dagar men det är ett bra skott på SM.

(Blir fiske i morgon med men då på ett annat vatten)

/Fredrik Samuelsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken plats blir starten på SM??En som undrar och är jävligt trött på mildvädret i södra Sverige

Fiskarna sa...

Här har du en till som ledsnat på plusgrader.......
Starten kommer att gå allra längst in i Norrviken. (Mr Samuelsson får rätta mig om den heter nåt annat)

 
Google