onsdag 9 januari 2008




Då var det time för DM serien i V-norrland.

Det är första året som vi kör DM serie och den har bakats in i något som kallas Västernorrlands serien. Där används 1000 poängs systemet men i DM serien används plats siffra. det är 3 deltävlingar (alla räknas) och i dag är det alltså den första. den går på sjön Öjen där lag SM fiskas 16 mars.

Jag har planerat min tävling och lägger upp ett schema över hur jag tänker fiska.

Notera att det börjar vid golfbanan och sedan är det ca 40 min jogging som gäller.

Om inget av de ställen som jag markerat håller fisk så är det kört och jag är nog jävligt slut det är nämligen en repa på 1.2 mil.

Hoppas innerligt på att jag slipper förnedningen från i lördags i Jämtland.








1 kommentar:

Gösen sa...

har du fortfarande gällande rutt för SM-et på Öjen? Eller har du reviderat den? Jag har ett ställe till du skulle kunna täcka in. Intresserad? (stor abborre)

 
Google