fredag 7 mars 2008

Taktik inför Svänglingen


Nu är det helg igen och det ska tävlas! Svänglingen i Pilgrimstad är sjön som gäller på lördag.
Det är en sjö som sitter ihop med Revsundssjön och det bådar ju gott fiskemässigt. Jag har inte fiskat på den tidigare men har ändå bestämt mej för en taktik som jag tänker hålla till 100% Om mina teorier håller så ska den där udden som jag tänkt perforera hålla i 4 timmar. Om det skulle vara så att det inte är någon fisk där så är ju sjön rätt så liten och det går ju fort att flytta men jag hoppas att detta inte ska behövas.
/Fredrik Samuelsson

6 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med lite taktiksnack igen. Någon tävling på söndag?

Anonym sa...

ska bli spännande! Jag ringer traditionsenligt och trakasserar kl. 11...

Anonym sa...

Jag vet inte hur det blir med det ska iaf. bojkotta Öbacka pimpeln då de valde att backa ur paralellen på SM söndagen! Det problemet är nu löst och jag sanktionerar den på måndag och då kommer det vattnet upp på www.pimpelsm.se
Klart är att det blir fiske men i vilken form vet jag ej ännu återkommer i ämnet i morgon.

Anonym sa...

Förbered dig på en utmanare på Svänglingen :) är oxå en nykomling på det vattnet,trots att jag inte bor allt för långt bort, skall dock bli högintresant.

Anonym sa...

japp det ska det bli! nu ska jag dra från S-vall.

Anonym sa...

Samuelsson lyckades bra idag på Svänglingen. Taktiken runt udden fick dock brytas ganska omgående:-)

Han kommer med rapport senare och en film tror jag!

Idag om en vecka smäller det!!

 
Google