söndag 29 mars 2009

Helgen som gått


Jangler ,Berga och Bergman valde att ladda upp på älgaredspimpeln i dag medan jag fortsatte jakten på de riktigt grova abborrarna på Hemlijaure.
Jag har fiskat 10 timmar om dagen med en kompis från skolan och tyvärr blev spriten kvar i hörnan men det kommer ju en söndag nästa vecka och då är jag helt säker på att hela CFC stannar till "Hörnan" och firar eller tröstar.
Jag fick iaf oräkneligt med gäddor upp till 3kg och en norsabborre men inget att skriva om så vi koncentrerar oss på att Jangler har toppat formen för han vann nämligen dagens tävling på Äljareds sjön på dryga 4.2 kg och är het inför SM.
Övriga deltagare från CFC var med och spred god stämning på isen!
/Fredrik Samuelsson

5 kommentarer:

Emil_sj sa...

Grattis Jangler!

FA sa...

Heja Ola! Grattis!

Berga sa...

Grattis till segern och tack för uppvisningen :D

Baddarn sa...

Bra fiskat Ola! Grattis! :)

Jangler sa...

måste nog logga in oftare..

Tack efter att ha varit på alla platser i prislistn under 20 år så fick jag prova den roligaste!'

Najsigt att sitta i framsätet i bilen och skrävla i 63 minuter.

oLLe "jangler" Sundström

 
Google