torsdag 23 april 2009

Kvällstävling på revsundsjön påskdagen

Björne grattulerar Sveriges bästa veteran till yttligare en fin påse
Kvällstävlingen på Revsundssjön.
Starten var på samma ställe som Vikinga nappet och det var väldigt långt att gå dit jag hade tänkt och det blev många som gick dit också så jag stannade lite tidigare på en udde 3 kg direkt fick jag där men sedan var det heltomt resten av tävlingen gav upp när det var en halvtimme kvar då jag svarvat förbi Baddarn som sa att han hade över 10kg.
Han gick dit jag hade tänkt och det räckte till en 3e plats med 12kg men stället är litet och inte bra att dela på 2 man.
Nu räckte det inte ens för en man han var långt efter vinnaren och 2an som jag inte vet vad de vägde in bara att det var mycket för vi drog hem och tröstade med något!

Inga kommentarer:

 
Google