måndag 13 april 2009

Sälen cup

Stefan Gren med tafsen i högsta hugg.
Vist är det så att det går att vinna på 3 krok men det kör jag bara första timmen säger den gode Gren til mej och redovisar utrustningen som gäller, han är även så snäll att låna mej utrustning för att vinna!!!
Vi får se hur det går det är många imot!
Dessutom en lång serie så en dålig placering i morgon är bara en halv katastrof det är värre om två dagar om jag visar upp 80 i plc . , .
Må all tur vara med mej...
/Fredrik Samuelsson

2 kommentarer:

FA sa...

Fiska på kamrater! Själv är jag tillbaka på jobbet efter en natt med SJ.
Missbelåten med resultaten men nöjd med allt annat. 1 st 4:e plats och 2 småpriser blev det att får med sig hem i år. För ett par år sen hade jag alla tävlingar utom en topp 5. Samuelsson och jag la mycket tid på att springa runt och leta fisk i år utan resultat. Det är väl det som är tjusningen med tävlingsfisket antar jag...
Hade varit kul att vara med i Sälen men jag hejar på er hemifrån.

Anonym sa...

Finns det några resultat ute än på Sälencup eller kommer det när den är avgjord? // Timo.H

 
Google