torsdag 3 januari 2008

Nyårs löfte

Har inte meddelat mitt nyårs löfte för 2008.
Det kan låta lite märkligt men jag har inte fiskat som jag vill på 15 år men detta år ser det ut som om det ska finnas tid till det och det är rekordet på 200 pass som ska jagas ner!
Det är 15 år gammalt alltså året innan jag röck in i lumpen. Då var man nybliven körkorts innehavare och det var massor med fiske vattten som öppnades med morsans röda ford eskort.
Har räknat efter och kommit fram till att det blev mellan 180-200 fiskepass det året och jag tror mej kunna få ihop något liknande i år.
Har ju jobbat utomlands i flera omgångar de senaste 10 åren men nu blir jag hemma ett tag dessutom kommer en kompis hem från utlandstjänst och har lovat en storsattsning.

/Fredrik Samuelsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till hoppas det går bra

Anonym sa...

utomlands? är du en gammelyxa?
själv kom jag hem på en leave och dominerade pimplingen utan att ha rört grejorna på hela vintern gissa om det var skönt...

 
Google