måndag 2 februari 2009

Rapport från Kyrksjön

Berga har lämnat rapport från helgens drabbning:

- Jag följde dina tips men de gav inget alls.

Borrade mej istället ut på "okänd" mark där jag hittade ett grund på 1m.

Där var det fisk i alla hål och även ut på djupare och där la jag merparten av tiden.

Mot slutet blev det väldigt uppborrat och det blev gamla hål där det nappade 1-2 fiskar per hål.

Fisken var strax över 10g utom i ett hål där det var bättre fisk och där fiskade jag nog upp 7hg.

Mina 4310g räckte till seger med 40g.



Trist att det inte var fisk på de ställen som jag tipsade om men jag vet att det kan vara svårt denna årstid att få fisk på "bra" ställen varje gång.

Som tur var så hittade Berga fisken och kunde bärga cfc´s 4e seger för säsongen.



/Fredrik Samuelsson

Inga kommentarer:

 
Google