lördag 9 februari 2008

BB = Bäst i bilen på 2134g!

Freddan avgjorde i princip "utmaningen" i första hålet! Det var dessutom trögfiskat i dag och vinnarvikten skrevs till under 4,5 kg. Samuelsson vägde in 2134g vilket räckte till en 7:e plats medans den modige utmanaren fick ihop hälften ungefär...

Ett bra och spännande initiativ dock som urbankroken får en stjärna i kanten för!

Whiskyn var riktigt fin men tyvärr så gott som tom när denna rapporten skrivs. Därför blir det jag som ifrån ett vårvarmt Småland kort återger dagens strapatser. /Fredric Ankarberg

10 kommentarer:

Anonym sa...

vi ser ju förfan ut som hämtade från något hem!!!

Anonym sa...

Efter en sån här bingolottotävling kanske vi borde lägga in oss!Men snart stundar Jämtcupen med riktigt fiske!!!URBANKROKEN

Anonym sa...

Urban ser ju helt väck ut!
För mycket handled?
Bronsplåten.

Anonym sa...

Man blir ju väck av att borra 100-150 hål och få fisk i 10!URBANKROKEN

Anonym sa...

Underbar bild !!

Hädanefter kommer jag att kalla er för Hummle och Dummle. Ni får själv välja namn, vill ni ha samma namn så lottar vi på Jämtcupen !!

Hae't Jättegött !!

Anonym sa...

Samuelsson är helt klart Dumle!Han vann ju på dummtur!URBANKROKEN

Anonym sa...

Bilden blev föga smickrande och lika så resultaten!En 7:e plats är lika kul som att pippa med slak xxx!Och jag är ännu värre!Så ovansiljans sfk borde skänka mig en singel malt!Så jag orkar möta er på jämtcupen!DEN FULLA URBANKROKEN

Anonym sa...

Eftersom Stormen verkar vara kvar i 70-80 talets figurer angående TV val så antar jag att du lyssnar på Rattata och är på gång att spela in artister såsom Belinda Carlyle och Orup i freestylen.
Tips från 30+ kille är att skaffa MSN och lägga ner det där med kommentater från 70 tals TV!!!
Vi är fula så är det bara, men trotts det kan vi fiska!

Anonym sa...

Dessutom passar ni inte i Humle och Dumle men ni skulle ha platsat i Tårtan!
Räfflad

Anonym sa...

Några klarlägganden !!

Ville bara göra det enkelt för er att skapa liknelser och då tyckte jag att Hummle o Dummle passade bra.
Kan väl vara lite mer modern om du vill Fredrik ock kalla er efter någon nyare animerad Japansk film med otaliga monster men då blir namnet så svårt att uttala efter man har svept en singelmalt !!

Angående MSN har jag insett att detta är ingenting för en 2-barns far som har begränsad datortid, nej det kan ni tidsoberoende ungkarlar pyssla med.

Ska vi sen yttra oss om musiksmak så får du nog trä ett par hörselskydd över dina utstickande skinlappar när jag sätter i gång !!

Era fiskekunskaper har jag full respekt för, men om ni vill hitta på någon typ av utmaning utöver den vanliga tävlingen inför Jämtcupen så är jag med !!

Puss på dig också !!

 
Google